Geoblog.pl    puolalaiset    Podróże    West Canada    Byl ocean czas na gory

Byl ocean czas na gory

Kanada
Kanada, Whistler Creek

Z wyspy Vancouver udalismy sie na lad. Nasza podroz bo Rocky Mountains rozpoczynamy od Whistler. Spimy w HI hostel w wiosce olimpijskiej. Milo popatrzec jak zagospodarowali budynki po olimpiadzie. Wioska jest okolo 8 km od centrum ale jak ma sie auto to nie stanowi problem. Dzisiaj zrobilismy kilkunasto kilometrowa wycieczke w gory. Szlak nazywa sie sie High Note Trail. Aby dostac sie na szlak trzeba wziasc gondola z centrum Whistler. Gondola kosztuje pond 60$ co chyba jest troche duzo …no nic nie mielismy wyjscia i pojechalismy gondola. W sumie trzeba jeszcze wziasc jeden wyciag, ale my zrezygnowalismy i przeszlismy sie piechoata z RoundHouse Lodge ( 1850m tu konczy gondola) do Whistler Summit (2182m tu zaczna sie dokladnie szlak). Po przejsciu szlaku stwiedzilismy ze wart bolo wykupic kolejke i przejsc ten szlak. Jutro w planie mamy zjazdy rowerami. Wyglada to tutajna bardzo popularly sport latem, ale wiecej jutro:)