Geoblog.pl    puolalaiset    Podróże    Fast South America (+Neapol i krotka wizyta w PL)    airport

airport

Polska, Warszawa

Znowu napiety grafik. Pobudka 5:00 i 5.30 wyjazd do Poznania. Dobrze ze rafal mogl mnie podrzucic. 12.28 pociag do Warszawy. Przed pociagiem musialam zaplacic haracz (ci co wiedza to wiedza) . Oczywiscie nie obeszlo sie bez niespodzianki w hotelu. Okazalo sie ze rezerwacja byla anulowana. I oczywiscie booking.com nie ponformowal. No nic zarezerwowalam jeszcze raz:) Taka sama sytuacja byla w Neapolu. Ide cos zjesc i klade sie spac...Moje ostatnie godziny samotnosci ...trzeba sie tym delektowac:) Czekam na rodzicow. I jutro wylot do paryza i zwiedzanie a poznym wieczorem do Rio.

I had once again busy day:) I started @ 5 am and @ 5.30 I left to Poznan. Thanks to my Bro for dropping me there. I had a train after 12 to warsaw.. another 3 h :) I managed to get a fine as well although me car is in Helsinki:) -just 10 min before the train. I got to the hotel straight and of course once again problem with booking com ( the same situation I had in Naples). I fixed everything but still it took me some time.... I'm waiting for my parents now. I think I will just sleep a bit. I have last few hours for myself so I should enjoy it:) Tomorrow flight to Paris and visiting and in the evening flight to Rio:)