Geoblog.pl    puolalaiset    Podróże    Fast South America (+Neapol i krotka wizyta w PL)    Naples trashes and allergy /Neapol alergia i smieci

Naples trashes and allergy /Neapol alergia i smieci

Włochy
Włochy, Napoli Centrale

Dojechalm. Po przyjezdzie do hotelu od razu niespodzianka ...Pan mow mi ze maja problem z woda i energia. Przeniesli mnie do innego hotelu. Powiedzieli ze jest 700 m dalej a okazalo sie ze 5km i teraz na konferencje mam duzo dalej. Jutro mam podobno wrocic do hotelu ktory zarezerwowalam. Przyznam sie ze sie rozczarowlam tym miastem. Wole juz zamarzac w Finalndii:) Idac centrum ma sie uczucie ze spaceruje sie po jednym wielkim wysypisku smieci. Zapach tez nie pozostawia nic do zyczenia. Trzeba nazwac rzeczy po imieniu jeden wielki smrod!!!!!!!!!!!! Mam juz dostyc . Dostalam alergii i musialm udac sie do apteki po leki. Ogolnie nie fajnie sie spaceruje samemu. Przyznam sie ze sie balam . Zgubilam sie jak wracalam z miejsca gdzie jest konferencja. Po godzinie spacerowania w przepieknym zapachu z wielkimi oczami i zakatarzonym nosem zdecydowalam sie wziasc tax. Podalam panu ladnie adres. Nawet pokazalam. I tak sobie jezdzilam z nim. W pewnym momencie zorientowalam sie ze jestem przy hotelu gdzie jest koferencja....a to inny kierunek. No i pan sie zaskoczyl. Zaczal cos gadac po wlosku i skercil w ciemna uliczke...na szczescie tylko zawrocil:) po 30 min dojechalam do hotelu...i praktycznie skasowal mnie za cala droge...no comments. Z tego zapachu nic sie nie chce odor niesamowity...moze obrzydzic wszysto...nawet nie chce mi sie jesc bo sie boje....i pomyslec ze to europa....

As i promised to some of you I will try to write few words in english. I hate Naples. I have had problems since I landed here. At first they moved me to another hotel, which is located far away from conference venue . The guy in the hotel told me that the new hotel was 700 m away, but of course it was 5 km...Well I can manage and they've promised me to move me back tomorrow. Let's see. The most disgusting thing about Naples is the smell. Basically you have a feeling that you walk in rubbish tip. Nothing nice. I got allergy and had to buy medication for that...Naples is an awful place. Moreover, If you are a girl I don't recommend to walk alone. I have to admit that I was afraid today. You shouldn't trust taxi as well. They try to use that you don't speak Italina and you are international. When I took one today the guy went first with me in the totally different direction ( I lost my way and I was scared so I had to take a taxi). When I realized he started to say something in Italian and after 30 min we got to the hotel although it should take 5 min.
After my first day I'm disappointed and I prefer freeze in Finland. This odor is so bad that I can't eat....I can't wait to leave form here....